לקבלת טיפים "לזוגיות מתגמלת" חינם, הירשם
* שם
  טלפון
* דוא"ל
  הערות
*קוד אבטחה
 

אודותי

אודותיי – רחל ברויאר

קצת על עצמי - הרבה מכל דבר
שלום רב, שמי רחל ברויאר ואני מייסדת ומנהלת המרכז לאבחון, טיפול, ייעוץ ואימון לחיים. לפני שנים, בכל פעם ששאלו אותי למקצועי ולעיסוקי הראשי, הייתי מתלבטת מה לומר. פעם אמרתי פסיכותרפיסטית, ופעם אמרתי שאני מעניקה  ייעוץ זוגי לדתיים וכן  מגשרת. היו פעמים שהגדרתי את עצמי בתור מאמנת אישית, ופעמים אחרות: גרפולוגית ( פענוח כתב יד ) או מורפופסיכולגית ( קריאת תווי פנים ). היום אני קוראת לעצמי פסיכותרפיסטית + מתוך הבנה שהפלוס שלי נובע מהידע הרב והכלים המקצועיים שרכשתי במהלך השנים.
אני לא רק ′נוגעת′ בתחומי עיסוקי, אני מתמחה ומיומנת בהם. בנוסף, למעלה מ-30 שנה אני עוסקת בחינוך והוראה וכן בהנחיית קבוצות, מה שחשף אותי להיכרות עם משפחות רבות, אנשים רבים ובעיותיהם השונות. כל מה שרכשתי מהווה כיום ערך מוסף, אותו אני שמחה להעניק לכל אדם שמגיע אליי לאבחון, טיפול, ייעוץ או אימון.

 להיות כאן בשבילכם

בעבודתי כיום אני משלבת את המיומנויות שרכשתי ושאני ממשיכה לחדד. כאשר אני יושבת מול אדם, בני זוג או משפחה, המחפשים פתרון לבעיות שפוגעות באושרם והתנהלות חייהם התקינה, או מבקשים להגשים ולהעצים את עצמם – אני מגייסת את מיטב הכישורים והכלים שבידיי.
לאדם המגיע לטיפול, קשה להתמודד עם מצוקותיו, וקשה במיוחד להביע אותן. עם היכנסו לחדר, אני מפעילה את כלי האבחון של קריאת שפת הגוף  – ומקבלת הבזק פלאש ראשוני שחושף מולי את לב ליבה של המצוקה, מה חוסם את האדם, מהם המשאבים העומדים לרשותו ושבעזרתם אפשר יהיה לפתור את המשבר. כמו כן, אני יכולה לאבחן מיד איזה אדם עומד מולי: מוחצן או מופנם, שכלתני או רגשי, ומהי הדרך להגיע לליבו ולהניע אותו לפעולה אפקטיבית.
כך גם כאשר בני זוג מגיעים אליי לטיפול. מיד עם כניסתם אני מאבחנת את אישיותם, את הקווים המחברים ביניהם, ואת השוני והמכשול שיש להסיר או ליישב כדי ליצור את ההפכים המשלימים.
לסיכום, אני משתמשת בכל הכלים שברשותי כדי לאבחן את האדם והסיטואציה במהירות ובדייקנות מרבית, לקבל את התמונה המלאה, ובהתאם לכך לספק פתרונות יצירתיים ומעשיים, המותאמים לכל אחד אישית.
אני שמחה להיות כאן בשבילכם.
 
צרו קשר להשגת ה פלוס במפגש אחד על אחד, בסדנה ובחיים.
050-4114498
 
עיצוב ובניה שטיבל.קום